Anket

Ekim Ayının Üyesini Seçiyoruz..

karadavut
7 (13.2%)
xmanonline
8 (15.1%)
lemur
9 (17%)
demir akar
3 (5.7%)
nuray57
8 (15.1%)
sebahatttt
3 (5.7%)
ayca1111
12 (22.6%)
samert
3 (5.7%)

Toplam Oy Verenler: 31

Oylama kapandı: 29 Kasım 2008, 22:35:27

Gönderen Konu: Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...  (Okunma sayısı 14550 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı SileNtStorM

  • Administrator
  • *
  • İleti: 4,684
  • Karma: 15221
  • Cinsiyet: Bay
  • Çalışma Yılı: 6-10
  • Facebook Profile: http://www.facebook.com/myingilizce
  • Mesleğiniz: İngilizce Öğretmeni
  • Nereden: Malatya
  • Okulunuz: Anadolu Öğretmen
  • İngilizce Seviyeniz: İleri
  • Üniversite: İnönü
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« : 22 Ekim 2008, 19:17:32 »
Arkadaşlar Ekim Ayının üyesini seçeceğiz.. Anketimiz 25 Ekim Günü başlayacaktır..


Not: Ekim Ayı İçerisinde (25 Ekim'e kadar) 150 Mesaj veya 15 konu göndermiş olan üyelerimiz bana özel mesaj gönderip ankete aday olabilirler..


Ayın Üyesi Nasıl Seçilir!! konusundan daha fazla bilgi alabilirsiniz..
http://www.myingilizce.com/index.php/topic,1136.0.html

Linkback: http://www.myingilizce.net/index.php?topic=8777.0
Sitemize Destek İçin Lütfen Bir "Teşekkür" Edin.

Çevrimdışı SileNtStorM

  • Administrator
  • *
  • İleti: 4,684
  • Karma: 15221
  • Cinsiyet: Bay
  • Çalışma Yılı: 6-10
  • Facebook Profile: http://www.facebook.com/myingilizce
  • Mesleğiniz: İngilizce Öğretmeni
  • Nereden: Malatya
  • Okulunuz: Anadolu Öğretmen
  • İngilizce Seviyeniz: İleri
  • Üniversite: İnönü
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #1 : 04 Kasım 2008, 08:25:25 »
Anket başlamıştır...  Oylarınınızı kullanabilirsiniz.. 2 oy hakkınız vardır..

Çevrimdışı ophella85

  • Miss Mod
  • *
  • İleti: 4,880
  • Karma: 16018
  • Cinsiyet: Bayan
  • far from the madding crowd
  • Okulunuz: Yok
  • İngilizce Seviyeniz: Yok
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #2 : 06 Kasım 2008, 22:27:46 »
Bugün hediyeme kavuştum arkadaşlar... Ama şunu söyliyim gerçekten çok güzel hazırlanmış..

Yani içinde site adına bi not sizi karşılıyo... Yani hediye sadece gönderilmek için gönderilmemiş...

Bence en az bikez ayın üyesi olun... Şiddetle tavsiye ederim ki ben şiddete karşı bi insanım...

Tekrar teşekkürler Yusuf Hocam (myingilizce.com)


Çevrimdışı SileNtStorM

  • Administrator
  • *
  • İleti: 4,684
  • Karma: 15221
  • Cinsiyet: Bay
  • Çalışma Yılı: 6-10
  • Facebook Profile: http://www.facebook.com/myingilizce
  • Mesleğiniz: İngilizce Öğretmeni
  • Nereden: Malatya
  • Okulunuz: Anadolu Öğretmen
  • İngilizce Seviyeniz: İleri
  • Üniversite: İnönü
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #3 : 06 Kasım 2008, 22:37:06 »
Bugün hediyeme kavuştum arkadaşlar... Ama şunu söyliyim gerçekten çok güzel hazırlanmış..

Yani içinde site adına bi not sizi karşılıyo... Yani hediye sadece gönderilmek için gönderilmemiş...

Bence en az bikez ayın üyesi olun... Şiddetle tavsiye ederim ki ben şiddete karşı bi insanım...

Tekrar teşekkürler Yusuf Hocam (myingilizce.com)


Rica ederim hocam, ben de paylaşımlarınız ve sitemize renk kattığınız için teşekkür ederim..
Hediyelerinizi beğenmenize sevindim hocam, umarım dvd'yi de çalıştırabilmişsinizdir.. Çünkü ben deneyemedim, çalışmazsa gerçekten çok üzülürüm.. Bana haber verirseniz denedikten sonra cd olarak tekrar hazırlayabilirim..

Çevrimdışı ophella85

  • Miss Mod
  • *
  • İleti: 4,880
  • Karma: 16018
  • Cinsiyet: Bayan
  • far from the madding crowd
  • Okulunuz: Yok
  • İngilizce Seviyeniz: Yok
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #4 : 06 Kasım 2008, 22:47:26 »
Rica ederim hocam, ben de paylaşımlarınız ve sitemize renk kattığınız için teşekkür ederim..
Hediyelerinizi beğenmenize sevindim hocam, umarım dvd'yi de çalıştırabilmişsinizdir.. Çünkü ben deneyemedim, çalışmazsa gerçekten çok üzülürüm.. Bana haber verirseniz denedikten sonra cd olarak tekrar hazırlayabilirim..


Yaşasın çalıştıııııı  :-)   :-)   :-)

Çevrimdışı SileNtStorM

  • Administrator
  • *
  • İleti: 4,684
  • Karma: 15221
  • Cinsiyet: Bay
  • Çalışma Yılı: 6-10
  • Facebook Profile: http://www.facebook.com/myingilizce
  • Mesleğiniz: İngilizce Öğretmeni
  • Nereden: Malatya
  • Okulunuz: Anadolu Öğretmen
  • İngilizce Seviyeniz: İleri
  • Üniversite: İnönü
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #5 : 06 Kasım 2008, 22:56:09 »
Yaşasın çalıştıııııı  :-)   :-)   :-)

Çalıştığına sevindim hocam, Umarım beğenirsiniz..

Çevrimdışı rosi

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 256
  • Karma: 2217
  • Cinsiyet: Bayan
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #6 : 07 Kasım 2008, 11:24:55 »
Ben oyumu kullandım arkadaşlar  >alkis<.Forumumuza hayırlı olsun ((:o:)) ((:o:)) >>>

Çevrimdışı melodifun

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 23
  • Karma: 3
  • Cinsiyet: Bayan
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #7 : 07 Kasım 2008, 15:58:04 »
yani insan imrenmiyo değil. hediyesini alan arkadaşımızın sevincini buradan hissedebiliyorum nerdeyse,gule gule kullan ophello85 hocam darısı bize de olur inşallah. (dvd yi gercekten çok merak ettim  ???)

Çevrimdışı karadavut

  • V.I.P.
  • *****
  • İleti: 1,155
  • Karma: 2739
  • Cinsiyet: Bay
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #8 : 07 Kasım 2008, 18:17:43 »
Bugün hediyeme kavuştum arkadaşlar... Ama şunu söyliyim gerçekten çok güzel hazırlanmış..

Yani içinde site adına bi not sizi karşılıyo... Yani hediye sadece gönderilmek için gönderilmemiş...

Bence en az bikez ayın üyesi olun... Şiddetle tavsiye ederim ki ben şiddete karşı bi insanım...

Tekrar teşekkürler Yusuf Hocam (myingilizce.com)

     ((:o:)) güle güle kullan derya kardeş  :clap:  haketmiştin ama bunu  bye:

Çevrimdışı ophella85

  • Miss Mod
  • *
  • İleti: 4,880
  • Karma: 16018
  • Cinsiyet: Bayan
  • far from the madding crowd
  • Okulunuz: Yok
  • İngilizce Seviyeniz: Yok
Ekim Ayının üyesini seçiyoruz...
« Yanıtla #9 : 08 Kasım 2008, 16:02:43 »
Ben oyumu kullandım arkadaşlar  >alkis<.Forumumuza hayırlı olsun ((:o:)) ((:o:)) >>>

Hayırlı Olsun rosi  ;) ;)

     ((:o:)) güle güle kullan derya kardeş  :clap:  haketmiştin ama bunu  bye:

Ay yok canım.. Estağfurullah.. Yani iyi olan bişey vardı... Ben de sadece bunun bi parçası olmaya çalıştım...

Bide baktım bitek burda kimse beni yasaklamıyo...  feel_em  ;D  feel_em Bari elimden geleni yapiyim dedim...

Ama şimdi de maşallah siz forumu baya hareketlendiriyosunuz...

yani insan imrenmiyo değil. hediyesini alan arkadaşımızın sevincini buradan hissedebiliyorum nerdeyse,gule gule kullan ophello85 hocam darısı bize de olur inşallah. (dvd yi gercekten çok merak ettim  ???)

Selam melodifun... Valla hediye almayalı çok mu olmuş ne.. Gerçekten de baya sevindim...

Ve hakikaten gönderilen hediye öylesine gönderilmiyo bunu anlıyosunuz...

Yani 150 mesaj yada 15 konu açıp aday olmanızı tavsiye ederim...


Share via facebook Share via technorati Share via twitter

xx
Ekim Ayının Üyesini Seçiyoruz

Başlatan SileNtStorM

30 Yanıt
13132 Gösterim
Son İleti 27 Kasım 2007, 12:04:32
Gönderen: Myingilizcem
xx
Aralık Ayının Üyesini Seçiyoruz!!

Başlatan SileNtStorM

20 Yanıt
10495 Gösterim
Son İleti 18 Ocak 2008, 15:22:24
Gönderen: SileNtStorM
star
Aralık Ayının Üyesini Seçiyoruz

Başlatan SileNtStorM

30 Yanıt
24151 Gösterim
Son İleti 31 Mart 2010, 17:23:37
Gönderen: DespereauX
xx
Eylül Ayının Üyesini Seçiyoruz!!!

Başlatan SileNtStorM

72 Yanıt
23466 Gösterim
Son İleti 04 Kasım 2008, 21:55:13
Gönderen: ophella85