Test Çöz

Gönderen Konu: Kitaplardaki seviyelerin benzerliği?  (Okunma sayısı 1210 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı plnn_n

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Karma: 55
  • Cinsiyet: Bayan
Kitaplardaki seviyelerin benzerliği?
« : 28 Eylül 2014, 22:38:05 »
Hocalarım öncelikle hepinize merhaba. Benim kafamı karıştıran bir durum var. Bildiğiniz gibi 9. sınıflarda 6 saatlik ders için bir kitabı bir dönem kullanabiliyoruz. 2. dönem ise bir üst seviyeye geçmemiz gerekiyor. Ancak a1.1 kitabı ile a1.2 kitabının konuları birbirine o kadar benzer ki sanki birinci dönemi yeniden işlemiş gibi olacağız. Bu sizce de fazlasıyla saçma değil mi? Acaba benim gözden kaçırdığım bir durum mu var? Fikirlerinizi merak ediyorum. Saygılarımla...

Linkback: http://www.myingilizce.net/index.php?topic=29628.0

Çevrimdışı aspava67can

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 25
  • Karma: 1
  • Myİngilizce.Net
  • Nereden: zonguldak
Ynt: Kitaplardaki seviyelerin benzerliği?
« Yanıtla #1 : 29 Eylül 2014, 00:16:58 »
İkisi de A1 düzeyinde/yeterliliğinde zaten sadece seviyeler farklı (A1.1 ve A1.2) Sadece temaları aynı olduğundan ve ortak kazanımlar olduğundan birbirine benzemektedir. Özetle, Bu tema ve içerikler her düzeyde kullanılabilir sadece kazanımlar farklı. Kazanımları da dil bilgisi odaklı düşünmemek gerek....

Çevrimdışı plnn_n

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Karma: 55
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Kitaplardaki seviyelerin benzerliği?
« Yanıtla #2 : 29 Eylül 2014, 01:30:47 »
Hocam haklısınız, elbette kazanımları yalnızca dil bilgisi düzeyinde düzeyinde değerlendirmemek gerek. Ancak ikinci dönem sil baştan sayılara ve alfabeye dönecek olmak bana biraz tuhaf geldi açıkçası.

Çevrimdışı aspava67can

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 25
  • Karma: 1
  • Myİngilizce.Net
  • Nereden: zonguldak
Ynt: Kitaplardaki seviyelerin benzerliği?
« Yanıtla #3 : 01 Ekim 2014, 21:24:06 »
Ben şahsen işi biraz daha farklı kılıyorum... karıştırılan sayılar belli zaten onları bir hatırlatıp, daha sonra sayıları "Large numbers" şeklinde veriyorum çözümleme gibi olduğu için öğrencilerin hoşuna gidiyor, tarihlerin yılların okunuşu, yüzde okunuşu,  vb çalışmalar ile konuyu değişik kılmaya çalışıyorum... öğretmen merkezli olmaktan çok öğrenci merkezli çalışmalarla genellikle pair-groupwork yoluyla dersi eğlenceli kılmaya çalışıyorum...


Share via facebook Share via technorati Share via twitter