Site İçi

ingilizce yıllık planlar
ingilizce yazılı sınavları
ingilizce dinleme cdleri
ingilizce zümre tutanakları
ingilizce ders kitapları
2. sınıf ingilizce forumu

ingilizce teog forumu

Ads

Son Mesajlar

Malatya Uzman Grup

Facebook'ta Bizi Takip Edin



Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?
29 Kasım 2014, 09:16:19

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Gönderen Konu: 2012- 2013 Anadolu Lisesi 9. Sınıf A2.1- A2. 2 Yıllık Plan  (Okunma sayısı 25085 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

19 Eylül 2012, 19:26:40
Yanıtla #10
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 40
  • -Gelen: 1
  • İleti: 3
  • Karma: 51
  • Cinsiyet: Bayan
You are not allowed to view links. Register or Login
A2.1- A2.2 "Yes You Can" isimli kitaba göre hazırlanmıştır. Her tema 18 saat olarak düzenleneceği için A2.2 kitabının son 4 teması eklenmemiştir ama siz 1. dönem A2.1 kitabını 2. dönemde A2.2 kitabını işleyebilirsiniz. içerik olarak tekrar olan konular var. onları çıkartabilirsiniz. faydalı olması dileği ile...
çok teşekkürler hocam..

25 Eylül 2012, 19:40:58
Yanıtla #11
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 0
  • İleti: 2
  • Karma: 50
  • Cinsiyet: Bay
Sayın hocam, öncelikle emeğiniz için çok teşekkürler. Bence bu sitedeki en doğru plan ve uygulamayı yapmışsınız. Bir çok arkadaş uyarmamıza rağmen maalesef yalan yanlış yugulama ve plan yapıyorlar. Ben Anadolu lisesi kazanmış bir öğrencinin A1.1 den başlatılmasını çok yanlış buluyor ve öğrencilerin hakkının yendiğini düşünüyorum. Düz lise ve meslek liseleri için belki olabilir ama Anadolu lisesine gelebilmiş bir öğrencinin en azından A2.1den başlaması lazım. Arkadaşların yaptığı seviye tespit sınavları çok yanlış.Hiç kimse zahmet edip CEFR seviyeleri nasıl ölçülür araştırmadan YDS yayınları gibi (onlar hiç araştırmamış, insanları yanlış yöneltiyorlar) saçma sapan sınavları uyguladığından çocuklar A1 çıkıyor. İnternette gerçek CEFR sınavları var. En azından onları uyarlayabilirler. Bunu yapmayınca seviyeler yanlış ölçülüyor. A1.1 demek false beginner (eski tabirle) yani bu çocuk hiç ama hiç ingilizce görmemiş demek. Ben bir kez daha arkadaşları uyarmak isterim. Kimse yanlış anlamasın ama anadolu türü liseler için söylüyorum çocukların hakkını yiyorlar bu tür yanlış uygulamalarla.

Sayın hocam , plana dönersek bir nokta dışında kusursuz. O da aynı temayı bir yıl içinde 2 kez seçemeyeceğimizdir. Aslında sizin uygulama doğru ve bu kitapların çelişkisi. Kitaplarda maalesef bütünlük yok çünkü farklı kişiler yazmış ve o Editör denen adam ne iş yapmış anlayamadım. Yani hata alında bu kitapları hazırlayanların. Biz aynen sizin gibi yapacaz ama 4 temayı A2.2 kitabından A2.1 dekilerle örtüşmeyenlerden seçeceğiz. Umarım yazdıklarım faydalı olur.

25 Eylül 2012, 22:00:00
Yanıtla #12
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 1
  • İleti: 3
  • Karma: 1
  • Cinsiyet: Bayan

26 Eylül 2012, 09:37:05
Yanıtla #13
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 11
  • İleti: 4
  • Karma: 12

28 Eylül 2012, 20:08:05
Yanıtla #14
  • Jr. Member
  • **
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 2
  • -Gelen: 0
  • İleti: 11
  • Karma: 50
  • Cinsiyet: Bay
Arkadaslar sun konuya bırde soyle bakmanızı ısterım sımdı bır ogrencı vocabulary ,grammar veya reading comprehension olarak A2 cıkmıs olabılır ancak 4 temel becerı esas alındıgında o ogrencının dınledıgını anlama , konusma ve yazma becerılerınıde goz onune almalısınız sayet bunlarda A1 olayı soz konusu ıse ( kı emınım bır cok ogrencıde bu durum soz konusudur ) bu durumda A2.1 olarak bır plan yapmanız ve onu uygulamanız ogretım programının ruhuna ters dusmezmı ?

28 Eylül 2012, 22:09:13
Yanıtla #15
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 0
  • İleti: 2
  • Karma: 0
  • Cinsiyet: Bayan
You are not allowed to view links. Register or Login
Emeğiniz için teşekkürler hocam. 9. sınıfta A.2 planı uyguladığınıza göre 9. sınıflar için seviye tespit sınavı yaptınız ve çoğunluk A2 çıkmış olmalı. Peki öğrencilerin A.2 kitapları var mı hocam?

01 Ekim 2012, 08:19:39
Yanıtla #16
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 0
  • İleti: 2
  • Karma: 0
  • Myİngilizce.Net
  • Nereden: antalya
And. 9. sınıf A1.1 ve A1.2 karışımı plan lazım. yapan arkadaş var mı?

03 Ekim 2012, 22:30:42
Yanıtla #17
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 0
  • İleti: 1
  • Karma: 0
  • Myİngilizce.Net
  • Nereden: kayseri
 :(
You are not allowed to view links. Register or Login
çok teşekkürler hocam..

04 Ekim 2012, 09:18:10
Yanıtla #18
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 1
  • -Gelen: 0
  • İleti: 1
  • Karma: 0
  • Myİngilizce.Net

07 Ekim 2012, 22:47:39
Yanıtla #19
  • Yeni Üye
  • *
  • Teşekkür Et
  • -Verilen: 0
  • -Gelen: 0
  • İleti: 2
  • Karma: 0
  • Myİngilizce.Net
  • Nereden: şişli
arkadaşlar siteye yeni üye oldum. benim 10 dil sınıfı A2/2 yıllık planına ihticam var.yardımcı olursanız sevinirim.

 

* İzinler

  • Yeni konu açamazsınız.
  • Cevap yazamazsınız.
  • Eklenti gönderemezsiniz.
  • Mesajınızı düzenleyemezsiniz.



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
9487 Gösterim
Son İleti 01 Ekim 2012, 20:55:55
Gönderen: SileNtStorM
0 Yanıt
7106 Gösterim
Son İleti 25 Eylül 2011, 23:18:21
Gönderen: ophella85
0 Yanıt
8723 Gösterim
Son İleti 25 Eylül 2011, 23:22:24
Gönderen: ophella85
46 Yanıt
29790 Gösterim
Son İleti 13 Ağustos 2013, 21:58:15
Gönderen: Sleepless Teacher
34 Yanıt
21084 Gösterim
Son İleti 09 Ekim 2012, 14:29:17
Gönderen: vedo
60 Yanıt
21284 Gösterim
Son İleti 08 Ekim 2012, 19:06:52
Gönderen: e-motional
9 Yanıt
8873 Gösterim
Son İleti 14 Şubat 2013, 18:14:32
Gönderen: nurhan12
5 Yanıt
3981 Gösterim
Son İleti 14 Ekim 2012, 10:26:54
Gönderen: mehmetsevinc
10 Yanıt
7586 Gösterim
Son İleti 01 Ekim 2012, 00:51:15
Gönderen: oayas
8 Yanıt
7871 Gösterim
Son İleti 26 Kasım 2012, 01:37:29
Gönderen: master_dag